KAIŠIADORIŲ R. ŽIEŽMARIŲ MOKYKLA-DARŽELIS „VAIKYSTĖS DVARAS“
MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO PLANAS
2024 – 2025 m. m.
Tikslas – atlikti mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą.
Uždaviniai:
- numatyti mokyklos tobulinimo perspektyvą;
- stiprinti mokyklos bendruomenės narių tapatumo jausmą, atsakomybę už visos mokyklos veiklos kokybę;
- teikti mokyklos bendruomenės nariams patikimą ir išsamią informaciją apie visų mokyklos veiklos sričių kokybę;
Etapai | Veikla | Atlikimo laikas | Atsakingi |
1. Pasirengimas įsivertinti | 1. Įsivertinimo proceso aptarimas. 2. Numatoma įsivertinimo tikslas ir uždaviniai. 3. Įsivertinimo organizavimo plano sudarymas. 4. Reikalingos medžiagos plačiajam auditui atlikti parengimas. 5. Mokyklos bendruomenės informavimas apie mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimą. |
rugpjūtis – spalis | VKĮ darbo grupė |
2. Platusis įsivertinimas | 1.Pasirengimas vykdyti platųjį įsivertinimą. 2.Atliekamas platusis įsivertinimas. 3.Gautų duomenų apdorojimas ir analizė. 4. Mokyklos veiklos privalumų ir trūkumų nustatymas. 5. Plačiojo įsivertinimo rezultatų skelbimas mokyklos bendruomenei. 6. Srities pasirinkimas giluminiam įsivertinimui. |
lapkritis – sausis | VKĮ darbo grupė visi mokytojai |
3. Pasirinktos problemos giluminis nagrinėjimas ir įsivertinimas | 1. Suformuluotos problemos nusakančių veiklos rodiklių antrojo ir ketvirtojo lygio iliustracijų kūrimas. 2. Vertinimo šaltinių ir metodų, instrumentų numatymas. 3. Duomenų rinkimo vykdymas. 4. Gautų duomenų apdorojimas ir analizė. 5. Duomenų apibendrinimas, rezultatų lyginimas su pateiktomis iliustracijomis. 6. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos ir veiklos tobulinimo rekomendacijų rengimas. |
sausis- gegužė | VKĮ darbo grupė |
4.Atsiskaitymas ir informavimas | 1.VKĮ grupės atsiskaitymas mokyklos bendruomenei apie mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo procesą ir rezultatus. 2. Rekomendacijų mokyklos veiklos kokybei gerinti pateikimas. |
birželis | VKĮ darbo grupė |